ceturtdiena, 2010. gada 13. maijs

mix 'n match

Kāds laiciņš te nekas nav rakstīts. Nav jau tā, ka manā dzīvē nekas nenotiek. Gluži otrādi - notiek un pat daudz. Runājot par atlaižu un taupīšanas priekiem, gribu palielīties, ka vakar satoros nopirku varen noderīgu mācību grāmatu, kas stabili tiks likta referātu atsaucēs ne vienu reizi vien, par 1.50 Ls. Kaut pirkums nebija plānots, liels prieks, ka nejaušības mani saved kopā ar šādām grāmatām. To laikam sauc par atvērto čakru.
Vēl esmu apzinīgi sākusi taupīt uz ūdens pirkšanu (sen jau tā vajadzēja). Mājās vāru ūdeni un leju 0,5 l pudelē. Garšo tikpat labi kā visi pārējie pudeļūdeņi. Tuklāt tas taču ir zaļi - vienu pet pudeli izmantot vairākkārt.

Runājot par nejaušībām, šodien uzskrēju virsū šādai lietai: http://www.visitlatvia.lv/lv/:toread/5345/ jebšu ekskursijas Ziemeļkurzemē bez maksas. Ja man jau pusgadu nebūtu aizņemts šis datums, noteikti izmantotu.

Pašlaik ar nepacietību gaidu Muzeju nakti. Esmu noskatījusi, ka arī Berga bazārā šogad kaut kas notiks. Tur pat vīnu varēs padegustēt ;)

bet attiecībā uz manām mīļajām teātra lietām - jau otro reizi izmantošu piedāvājumu apmeklēt DT izrādes ģenerālmēģinājumu un diskusiju par 3 Ls. Man sasodīti patīk ģenerālmēģinājumi - tur nav lielā, smalkā publika, bet savējie. Zināma neatkarība ir tajā procesā. pat brīvība izvēlēties un iekarot sēdvietu. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru